ترجمه اهنگ{Sweet Holiday} از گروه{cnblue}

عاشقان همیشگی کره

من خوشحالم چون تورو ملاقات کردم

رویا میبینم چون تورو دیدم

هر جا که تورو میبینم میخندم

شاید این عشق باشه

از اولین بار که دیدمت قلبم وایستاد

متعجبم اگه این یه خواب باشه عاشق شده ام

اوه ضربان قلبم اون دخنره دوست داشتنی من

این عشقه

متعجبم که چجوری اعتراف کنم

اگه تو این حسمو بفهمی

اگه تو هم احساساتت مثل من باشه

هر روز به تو فکر میکنم تغطیلات شیرین خودمون

قدم به قدم بهت نزدیک تر میشم

بهت اعتراف میکنم دختر خوشگل

اگه با هم باشیم اون موقع ست که حال من خوب میشه

این عشقه

هر شب تورو تو رویا هام میبینم

ضربان قلبم با نگاه مردن بهت تند میشه

شب که میخوابیم و دست های همو سففففت میگیریم

من و تو متعلق به همیم

تعطیلات شیرین خودمون

میتونم ضربان قلبمو احساس کنم هر دفقه به اینم فکر میکنم که شاید جواب نده

فقط یه دختره محشری

هیچ وقت از خندیدن دست برنمیداری

بهتر از این اوه

منو نورانی کن دختره شیرین خوب دختره خووووووب 

 


نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت14:46---2 مرداد 1394
عزیزم عالی بودکاش خود اهنگشم میزاشتی ممنون
پاسخ: حتما عزیزم اپلود میکنم میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ شنبه 30 خرداد 1394برچسب:, ساعت 15:35 توسط naznazi